1. Podmiot odpowiedzialny
Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.napeceta.pl jest E-LEMENTS Sp. z o.o. z siedzibą w Charzykowach, ul. Słoneczna 9, wpisana do krajowego rejestru sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS 0001024717, kapitał zakładowy 5 000 PLN (opłacony w całości), REGON 524724620, NIP 527-304-75-69.
Poniższy Regulamin ma zastosowanie do wszystkich stosunków umownych zawieranych w ramach sklepu internetowego www.napeceta.pl zwanego dalej „Sprzedającym” lub „napeceta.pl”.
Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
- pod adresem napeceta.pl ul. Słoneczna 9, 89-606 Charzykowy;
- telefonicznie pod numerem: +48 221 120 515 (koszt wg. taryfy operatora);
- poprzez pocztę elektroniczną na adres: [email protected];
- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego napeceta.pl
- ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat;
- kupującymi mogą być zarówno osoby fizyczne, jak i osoby prawne (przedsiębiorstwa);
- osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które napeceta.pl przetwarza na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
3. Zamawianie towarów
a) Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.napeceta.pl
b) Klucze licencyjne znajdujące się w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o funkcjach produktu, jego cenie i wymaganiach sprzętowych.
c) Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając m.in. typ licencji, ilość urządzeń, czy czas trwania licencji.
4. Ceny
Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i napeceta.pl. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez napeceta.pl zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
5. Dostępność zamówionych kluczy
Wszystkie licencje oferowane w sklepie internetowym są licencjami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
6. Niemożność zrealizowania zamówienia
W przypadku braku kluczy wybranych produktów w wystrarczającej ilości lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach napeceta.pl może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.
W przypadku niezależnego od napeceta.pl braku możliwości doręczenia złożonego zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail, napeceta.pl zastrzega możliwość wykorzystania w celu dostarczenia klucza danych podanych do kontaktu przy składaniu zamówienia.
7. Sposób dostawy i czas realizacji
Dostawy kluczy produktów realizowane s natychmiastowo w formie elektronicznej, chyba, że na karcie produktu wskazano inny, wynikający z dostępności czas realizacji.
8. Formy płatności za zamówienie
Dostępne są wyłącznie metody płatności online dokonane przy użyciu wybranego przez Klienta serwisu jednego z operatorów płatności współpracujących z napeceta.pl. Po dokonaniu wyboru Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem, a wybranym operatorem płatności.
Metody płatności dostępne w napeceta.pl to PayU, Blik oraz karty płatnicze MasterCard i Visa.
9. Umowa sprzedaży
Informacje umieszczone na stronie internetowej www.napeceta.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że napeceta.pl może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr.
Umowa jest zawierana w języku polskim.
Przedmiotem umowy jest sprzedaż towarów lub pobranie produktów oprogramowania (treści cyfrowych), także w formie subskrypcji. W przypadku umowy abonamentowej Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi należnego mu towaru przez czas trwania uzgodnionego okresu umowy w należnych umownie przedziałach czasowych lub udostępnić je do pobrania. Szczegóły, zwłaszcza istotne cechy danego oprogramowania, znajdują się w opisie przedmiotu oraz w informacjach uzupełniających na stronie internetowej napeceta.pl.
W przypadku uzgodnienia określonego okresu użytkowania produktu („okres licencyjny”), klient otrzyma automatycznie przypomnienie pocztą elektroniczną z niewiążącą ofertą na ten sam lub podobny produkt przed końcem bieżącego okresu licencyjnego.
10. Wykonanie umowy – termin
Sprzedający zobowiązuje się do przekazania klucza produktu Klientowi do 3 godzin od opłacenia przez Kupującego zamówienia, chyba, że na karcie produktu wskazano dłuższy termin realizacji. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, napeceta.pl poinformuje Klienta o sposobie rozwiązania danej sytuacji.
Dostarczany towar pozostaje własnością napeceta.pl do momentu dokonania pełnej zapłaty.
11. Odstąpienie od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa napeceta.pl ednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
– pocztą na adres: E-LEMENTS Sp. z o.o., ul. Słoneczna 9, 89-606 Charzykowy, POLSKA
– przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa powyżej.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, napeceta.pl zwraca Klientowi otrzymane płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanego klucza.
Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
12. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy
W odniesieniu do produktów oferowanych przez Sprzedawcę, prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do umów:
– o dostarczenie towarów, które nie są prefabrykowane i o których wytworzeniu decyduje indywidualny wybór lub ustalenie przez konsumenta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta;
– artykułów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu.
Prawo odstąpienia od umowy wygasa w przypadku umów:
– o dostarczenie towarów, jeżeli po dostarczeniu zostały one nierozerwalnie połączone z innymi towarami ze względu na ich charakter;
– w przypadku dostarczania treści cyfrowych nieznajdujących się na nośniku materialnym (np. pobieranie oprogramowania), jeżeli dostawca rozpoczął wykonywanie umowy po tym, jak konsument wyraźnie zgodził się na rozpoczęcie przez dostawcę wykonywania umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i potwierdził swoją wiedzę, że wyrażając zgodę traci prawo do odstąpienia od umowy w momencie rozpoczęcia jej wykonywania.
13. Reklamacje
W napeceta.pl obowiązuje ustawowe prawo podyktowane przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wszelkie reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:
– pocztą na adres: E-LEMENTS Sp. z o.o., ul. Słoneczna 9, 89-606 Charzykowy, POLSKA
– przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]
14. Odpoweidzialność
Napeceta.pl ponosi odpowiedzialność bez ograniczeń, o ile przyczyna szkody leży w umyślności lub rażącym niedbalstwie. Ponadto napeceta.pl odpowiada za lekko niedbałe naruszenie istotnych obowiązków, których naruszenie zagraża osiągnięciu celu umowy, lub za naruszenie obowiązków, których wypełnienie umożliwia przede wszystkim prawidłowe wykonanie umowy i na których przestrzeganiu klient regularnie polega. W tym przypadku jednak napeceta.pl odpowiada tylko za przewidywalną szkodę zwyczajowo przyjętą w umowie.
15. Wystawienie faktury
W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
napeceta.pl nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.
W przypadku faktur korygujących, niniejszy Regulamin stanowi dokumentację uzgadniającą warunki korekty w rozumieniu przepisu art. 29a ust. 13 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i akceptację ze strony klienta, iż momentem zmniejszenia kwoty VAT naliczonego w rozliczeniu za dany okres jest moment wystawienia faktury korygującej przez Sprzedającego. napeceta.pl wystawia fakturę korygującą z chwilą zwrotu towaru do napeceta.pl, co stanowi spełnienie warunków do wystawienia faktury korekty.
16. Przetwarzanie danych osobowych
W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, napeceta.pl przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.